torsdag den 24. februar 2011

Something random..

Når dagene bare flyver afsted og bliver fyldt med en masse gode oplevelser, glemmer man nogen gange at stoppe op og nyde den! Men så er der også de dage, hvor det næsten er umuligt ikke at nyde dagene. Hvor jeg bare vil huske hver en oplevelse. Sådan en dag har haft idag - i selskab med min søde veninde Caroline. Vi fik skudt nogen gode billeder, som jeg viser længere nede og til sidst, det jeg lige havde på i dag :-) Nyd ferien - mens den stadig er her !

Min elskede pung slash taske.

Selv rod kan nogen gange være kunst.

Mine nye armbånd jeg købte igår, tror de vil passe godt til en masse ting

et billede Caroline har taget - det er hun bare god til!

Har aldrig haft så grønne øjne før.

Nogen gange skal man bare tage det sure med det søde :-)

It's like a addiction - nogen sko jeg bare måtte eje!


''Dagens outfit''
Caroline's mester værk - hun burde blive fotograf.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar