fredag den 4. februar 2011

Tro det eller lad vær..

Jeg er sådan en slags person, der tænker rigtig meget over tingene, små bitte ting der kan være lige meget, men alligevel lige kommer ind og vender. Til tider kan det være irriterende, andre gange hjælper det mig.

  ''det er ikke hvad vi siger, men måden vi får det sagt på'' 

Så kom jeg til at tænke på noget, som jeg har prøvet tusindevis af millioner af gange. At jeg har prøvet at sige et eller andet, som måske ikke var ment i den tone, det lige blev sagt i. Ved ikke om jeg er den eneste, der har prøvet det? men at jeg har sagt et eller andet, hvor jeg så bagefter tænkte - det var jo ikke sådan ment - når jeg har kigget på personens ansigtsudtryk. så det er faktisk ikke det vi siger der betyder noget, det er måden vi får det sagt på.
Så mange gange har jeg kommet til at sige noget forkert, fordi jeg har sagt det på den forkerte måde, at jeg har tænkt på det bagefter. Håber i forstår mig og kan følge mig :-)

1 kommentar:

  1. Jeg kan sagtens følge dig! Har det sådan selv, især det der med at tænke over bitte små ting, der kan være ligemeget, det er ret belastende tiltider.:)

    SvarSlet