torsdag den 17. februar 2011

Tips til en god dag..

Der er de gode dag og så er der selvfølgelig også nogen af de dårlige. Man kan faktisk helt selv vælge, om man vil gøre dagen til en god dag. Her i folkeskolelivet kan hverdagen hurtigt blive en rutine og komme til at ligne hinanden, så her vil jeg give jer nogen af mine tips og nogen must have til at gøre en hverdag til en super dag!


Tips:
- Før du går i seng, så put en ansigts eller hår maske og forkæl dig selv.
- Sørg for at vågen på en behaglig måde, ikke springe ud af sengen fordi du er kommet for sent op.
-Prøv noget nyt hver dag, ikke bare det samme tøj eller hår hele tiden. put et lille twist på, hårpynt eller glat eller krøl dit hår. nogen farver på tøjet, find en farve som du godt kan lide og skiller sig lidt ud.
- Ikke gå og gem dit smil, man få gode mavemuskler af at grine, så bare kom igang med latter musklen.
-Lyt til noget musik, det vil også få dit humør højt, og hvis du er glad bliver dem omkring dig påvirket af dit gode humør.
- Brug din fritid på noget du godt kan lide, så du ikke tror det hele skal gå op i skole og lektier.

Must have:
- Forkæl dig selv
- Spis sundt, det giver god energi
- Smil til verden og den vil smile til dig :)
- Hvil i dig selv, det giver god selvtillid
- Venner er et STORT must have.

Til sidst vil jeg lige smække nogen billeder ind jeg har taget her idag, håber i vil læse det og tage det til jer så der kan komme til humør på hverdagen, hvis den ser lidt grå ud :D


Tiden er med vilje - 16:37 tidspunktet jeg blev født

Syntes det ser godt ud med vinklen har helt lyst til at vende billedet

Hårbåndet er pelsen fra min jakke, bandt en elastik bagpå og vupti et pandebånd




Ingen kommentarer:

Send en kommentar