lørdag den 5. marts 2011

MGP 2011..

I dag er det jo at MGP kommer..som en lille pige på 8 har jeg talt timer og gjord mig klar, til det store show i aften :-) 

Men aften betyder også noget helt specielt for mig, den er noget mere end bare MGP.  Fordi mig og mine piger har holdt MGP-aften, hvert år det var der. Det er så hyggeligt at blive samlet og bare æde slik i lange baner, drikke cola og synge med hvis man kan ;) Vi har ligesom den her ting vi bliver samlet om, og nu når vi skal 17 forskellige veje næste år, er det bare godt der er nogen ting som kan hive os lidt tilbage til det gamle.

Det er skønt at have veninder, de rigtige veninder, dem man både kan grine og græde med. Dem hvor man ikke er bange for at sige hvad man mener, men er bange for at skuffe eller såre dem. De veninder der har den betydning skal man huske at holde fast i, selv i de dårlige tider! For det er dem der støtter dig hele vejen. 

håber også i skal se MGP med nogen der betyder noget for jer, det gør bare aften titusinde gange sjovere og bedre :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar